KVIBERG

Idag har jag och min kära Molly sålt kläder på Kvibergs marknad. Efter hyran för vår "spilta" tjänade vi ca 650-700:- var. Helt klart värt! Påfrestande att stå där en hel dag, men ändå mysigt. 

Igår hade jag och Malin en heldag! Hon kom hem till mig vid 10. Vi gick till Erikshjälpen en snabbis och åkte sedan till gymmet för 70 minuter träning följt av bubbelbad poch bastu på relaxavdelningen. Sedan lagade vi god mat, åt gjorde oss i ordning och åkte mot GBG runt 17.30. Senare befann vi oss på en nyöppnad restaurang i Långedrag (Brasserie Långedrag tror jag) där vi åt och drack lite vin med vänner fram till 23.00. Då åkte vi hem till Malin och sov gott till runt 8 imorse.... 



 
 

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0