Åttonde (eller nionde) dagen i USA

Tror jag inte tog några bilder en dag i Vegas, så detta är nog den nionde dagem.... Anyhow...
Denna är en av de mest händelserika dagarna då vi åkte från Vegas, sightseade i Ridgecrest spökstad och utforskade Death Valley, samt tog oss till miniorten Ridgecrest. Hetsig dag men än dock en av de mest minnesvärda med sjuka temperaturer, vyer, fina landskap, en nästintill kokande bil och brända bromsar. Spännande och fantastiskt på samma gång. Och avslutet: middag på en extremt sunkig restaurang i hålan Ridgecrest. Kontraster. I Love it. 
När jag ser dessa bilder längtar jag nästan så mycket att jag spricker. Åååå. Vill tillbaka NU.


Lämnar Las Vegas med fanan i topp!


Blev måååånga fot- bilder under resans gång...


Men ÄNNU fler väg- bilder...


Ett flashigt motel någon? Ute i ingenstans mellan Vegas och spökstaden Rhyolite.


På väg i mot Death valley och Rhyolite.


Spökstaden Rhyolite.


Colla grejer i spökstaden...


Och ödlor såklart...


Love this pic. Så många bil- bilder vi tog, och SÅ bra de blev. Längtar tillbaka.


En av de tre TOTALT misslyckade hopp- bilder i Rhyolite. Och ja, jag bjuder på magen där...


Death Valley. Så himla ballt.


Ännu en mindre lyckad gruppbild...


Och en ÄNNU mer misslyckad hopp- bild.


Utsikt från Dantes View i Death Valley. Vajert.


Fotigeniska nere vid saltsjön i Death Valley. 40-45 grader här typ. 


Sanddynorna ved devils golf course. Himlans fint.


Åkte från Death Valley mot Ridgecrest i solnedgången.

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0