London, baby!




Torsdag kväll till igår kväll befann jag mig i London. Till och med Fredag eftermiddag var det konferens, följd av middag och musikal (We Will Rock You) som var HYSTERISKT bra! 
Därefter var vi "lediga". Det var bestämt sedan innan att Malin skulle möta mig i London efter konferensen, men vad jag inte visste var att Malin tog med sig mamma! Så himla kul! Jag, mamma och Malin gjorde Primark och några av Londons gator vid Oxford Street, Covent Garden och Picadilly. Vi hade det allmänt trevligt, mysigt och roligt. 
Dessutom mötte vi upp Malins Au pair- kompis Frankie och hennes vtillingsyster Naomi. Himlans trevligt! Vi åkte till London eye och fotade Big Ben. 
 
London vill jag ABSOLUT åka tillbaka till! Så snart som möjligt helst! Vill gå på marknader, men Primark och se massa musikaler! 

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0