SUMMER HEAT


Idag har jag haft en blå-vit mönstrad klänning på mig från Wet Seal i Las Vegas. Det är sedan jag köpte den min absoluta favorit- vardags- klänning! Varmt och skönt har det varit hela dagen. Och resten av veckan kommer vara likadan. Heeeeelt fantastiskt!


Hittade denna skinnjackan på Gina Tricot, och blev helt förälskad. Nu har jag önskat mig den i födelsedagspresent av mina syskon mfl. Hoppas hoppas hoppas jag får den! Den är heeeeelt perfekt! Även den svarta är helt grym, men jag har ju min Elin Kling for H&M jacka... Men en klassisk svart skinnjacka i bikermodell är ju inte helt fel det heller....

Skrev ju igår att jag skulle hämta ut tre paket på posten idag. Men endast ett har kommit! Det från gymgrossisten, med proteinpulver mm. Kvarstår är ett paket från HM och ett från Nelly. Och de BORDE komma imorgon! Hoppppas!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0