RAVER Perspex Mix Sandals

Efterlyser dessa sandaler. Är helt upp över öronen och skulle så hiiiimla gärna vilja se om de passar på mina fötter....

Någon som ser de till salu någonstans eller inne på topshop, PLEASE let me know.




Här ser ni de Angelica. Ser ÄNNU snyggare ut på foten, än på topshops hemsida.

Emma, Malin, Jonas (?), Pappa, Mamma, Mariann - HINT. Jag fyller år 31 Maj......


Igår var jag i Borås som sagt på tjejfest och det var mycket trevligt! Mycket dans, mycket FUL dans, melodifestivalmedley och Loreen- imitationer. Nuff said.

Imorgon blir det morgonpromenad följt av jobb, och så ska jag nog hämta ut 3 paket på posten! Excitiiiing!

Trevlig kväll! Nu ska jag sova!

Lämna kommentar här!
Postat av: Malin

Fan asså du ska bara ha och ha och HA!

Jävligt roligt dock att pappa och jag pratade om att du vart på fest och pappa frågade om du och André dansar tryckare (haha) då sa jag att jag snarare trodde att du hittat ngn att dansa FUL-dans med. Sjukt...

2012-05-21 @ 07:31:52
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0