NEW IN - ZARA SHOES + THAI



Beställde skor på Zaras hemsida, med leverans till en butik. Smidigt, och gratis frakt!
Igår var jag på kungsgatan och hämtade ut de. Tog en storlek större än jag brukar ha på chans, och jag chansade rätt! Zaras skor e lite små i storlekarna. Det är nu konstaterat åter och igen.
Efter gick vi på bio (Avengers) och jag är nyförälskad i Iron man och Tony Stark, och har dessutom en nyfunnen kärlek till Hulken och hans muskler. Helt klart väl spenderade pengar och 144 minuter!
Innan bion åt vi Thaimat på Amazing Thai, där man plockar maten själv, så steker de den åt en. Och äntligen fick jag till det med tillräckligt krydda, och utan att överdriva storleken på portionen. Gott.

Nog om gårdagen. Nu har jag och André hällt i oss varsin kopp kaffe och ska ut på powerwalk innan frulle! Här ska brännas!

Later.

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0