MAY 18, FRI 20:37


Imorse var jag ute och gick 8km innan frukost, men efter kaffe. Bränner bra då har jag hört! Fruktansvärt skönt att komma ut så tidigt på morgonen (05:45) när knappt någon annan är vaken.


Möttes av en avi från posten när jag kom hem, och hann inte mer än att ställa ner väskan innan jag var ute genom dörren igen med avin i ena handen och plånboken i den andra. Gixk med raska steg mot konsum och posten, något nervös och spänd men med förhoppningar om att skorna skulle passa. Kom hem och slet upp paketet och skolådan, och visst. De passade. Och jag är helt förälskad.
De kommer från Topshop, och ni kan se de bland annat på denna tjejen här!

Nu ska jag äta tacos och kolla på film! Mys-fredag!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0