DIY - CONVERSE ETC



Lite bilder från senaste veckan. Idag är det onsdag. Det innebär att jag har vart hemma i SE i 1 vecka. Känns som det var en månad sedan vi var i USA. Längtar redan tillbaka! Är det hälsosamt?

Föresten köpte jag nya svarta converse i staterna. Låga denna gången. Mina gamla höga är allt bra slitna, så jag bestämde mig för att nita dem. Så det har jag gjort idag bl.a. Ni ser resultatet på bilderna.
Och igår invigde jag mina träklackar från Zara för åter. Införskaffades nog för 3 år sedan, men det var årspremiär igår! Känns bra att gå utan strumpor.

Nu ska jag läsa och laga mat. Min älskade sambo jobbar kväll, så jag sysselsätter mig med diverse lugna egen- grejer om kvällarna denna veckan. Såsom blogga, pyssla, redigere bilder, läsa bloggar, kolla på vampire diaries och Top model. Ni vet, sånt man helst gör ensam.

Kommer upp fler USA- bilder så småningom! Later!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0