DARK WOOD/TRIPOD LAMP/PHOTOWALL


I vår hall
Drömfångare: Köpt på marknad
Lampa: Coop bygg
Trä"mask": Erikshjälpen
Liten drömfångare: Köpt i Grand Canyon Village.
Spegeln och den låga byrån ärvde jag av Farfar när han gick bort i vintras.

Idén med galge som solglasögonförvaring fick jag från en blogg (kommer ihåg vilken...) för flera år sedan. Har tänkt måla en galge vit och sätta upp den i vårt rum, men kom inte till skott... Nu har jag  tröttnat jag på att inte få gjort något, så jag tog den äldsta mest slitna trägalge jag hade i garderoben och hängde upp den i hallen rätt upp och ner.

Får jag bara nu bytt ut skomöbeln från IKEA, samt vår tråkiga hatthylla så är jag nöjd med hur hallen ser ut!
Resten av lägenheten skulle jag vilja fixa fixa fixa, men känns så tråkigt när det är en hyresrätt...

Lämna kommentar här!
Postat av: Malin

OCH när du inte ens ska bo där särskilt länge till förhoppningsvis ;)

2012-05-16 @ 13:42:59
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0