STHLM - TALK




Befinner mig sedan i onsdags kväll i hufvudstaden med prinsessan Estelle. Eller a, i sthlm iaf. Närmare än GBG..
Jobbar på mässa här och bor på hotell. Mysigt, men något ensamt måste jag erkänna. Jobbat i montern toorsdag, fredag och idag, och skall stå där även imorgon. Ikväll, liksom i förrgår, ska jag tappa upp ett BAD. Tack till dig som uppfann badkaret. Verkligen.
Igår skulle jag träffa Fredrik inne i stan, och Hanna hakade på. Jag och Hanna + hannas kompis Malin möttes upp på hötorget och åt. Åkte sedan..... någonstans.... och tog en cider och en drink. Fredrik fastnade på jobbet och kom aldrig. Nåväl, tur att vi hade så trevligt sååå ändå! Hemma på hotellrummet 23.30 igår, och upp kl 8.

Nä ni, nu ska jag bada, lyssna på Regina Spektor och dagdrömma om att jag ligger i bubbelpoolen i Palm springs med ett glas rött.... snart bara 5 veckor kvar!

Later dudes

Ps. Tröjan är ny. Rea på Bikbok. Orangevit och jättemysig. 150 spänn. Klart värt. Tips tips!

Lämna kommentar här!
Postat av: hånny

tjatja!

Ja här bloggas de som aldrig förr! Snygg tröja:)

idag e de sådär härligt väder i gbg igen, fjärde dagen på raken!

2012-03-04 @ 07:16:25
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0