SPRING






I Söndags var vi uppe hos pappa och släpade grenar och kvistar, krattade barr, eldade och klappade lamm. Allt detta i sol och värme. Fy F.n va skönt!
Älskar att åka upp till pappa på våren och bara göra våriga saker utomhus. Han bor på en gård med massa mark, och vi eldar och grejar varje vår.

Innan maten var klar lade vi oss på altanen och solade, hungriga och slut i kroppen. Underbart!
Efter fick vi middag i form av kyckling, grönsaker och hallonkaka till efterrätt. Jag äter inte kakor och så, men denna var sockerfri LCHF- kaka, så den kunde jag äta utan straff! Yey!

Vitsippan hittade vi hos pappa, tussilagon hittade jag i Borås i förrgår! Det är verkligen vår. Och det är verkligen skönt. Ännu skönare är att jag har 6 arbetsdagar kvar till 3,5 veckas semester. Say no more! Nu blir det fortsatt jobb!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0