NOT TO FAR AWAY


Dubai - våren 2011


Nice - våren 2011


USA - Saratoga Springs Juni 2011

Nu är det 4 veckor kvar tills vi är i kluften ovanför atlanten, på väg till LAX. 4 veckor kvar. Har nog ALDRIG längtat såhär mycket till semester. Har säkert sagt det innan, men det är sant.
Känns som att jag svävar runt i en massa måsten och är stressad över precis allt just nu. SÅ mycket har jag att göra på jobbet. Har slltid LITE bråttom, och känner att jag blir allt mer otrevlig och irriterad även om jag inte menar något med det. Men snart lägger det sig. När jag sitter på landvetter flygplats med en kaffe i handen utanför våran gate; DÅ kommer jag slappna av. Då kommer jag må så hiiiimla bra..

Längtar för övrigt inte direkt mindre av att mamma åker till Palm Springs i övermorgon! Vill åka med som hennes handbagage!

Nu: Back to work!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0