BURN







Idag har jag brännt fett! Vaknade upp me huvudvärk ch lite lätt illamående. Även efter frukost och kaffe kände jag mig sådär. Men igår bestämde jag mig för att träna idag, så så fick det bli.
Tog motvilligt på mig promenadkläder och ipod, löparklocka och löparskor och begav mig. Tänkte jag kunde hålla mig utomhus i 1 timma iaf, så kanske jag skulle må bättre.
Efter 30 minuter ute bestämde jag mig för att svänga förbi gymmet. Tog där en Celcius och tränade mage och rygg i 30 min. Sedan begav jag mig hemmåt igen, och nu tog jag en omväg. Efter nästan en timmas powerwalk med några intervaller låg jag utslagen på vardagsrumsgolvet. 2 timmar höll jag igång. Men när jag kom hem och fick i mig en smoothie så försvann huvudvärken! SKÖNT!
Nu har jag duschat och ska packa övernattningsgrejer och en flarra vin och bege mig till M och C i Borås tillsammans med André, där vi skall laga middag och prata om stundande USA-trip. Lovely.

Hoppas ni har en skön lördag!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0