NICE AND NICE STUFF



Bild 1: Pimpade mina naglar med lite små nageldekorationer jag hittade hemma i lådan. Ljusrosa och fint!
Bild 2: Tog denna bilden igår när vi grillade vid sjön i solnedgången. Mmm. Äntligen lite sommarväder!
Bild 3: Jag och André på midsommardagsmorgonen. Lagom pigga.
Bild 4: Bild från min morgonpromenad imorse. Grönt och fint!


Imorse bokade jag en resa till Nice! På Fredag åker jag och Sara till hennes pappas lägenhet i Nice, och på lördag kommer hennes pappa också dit. Sara stannar till Tisdag, jag till Onsdag och Saras pappa e kvar till lördagen.
Ska bli grymt kul att hänga med Sara lite! Längesedan! Och vilken plats är väl bättre att bara umgås om inte Nice? Mysiga kaféer, fin och lång strandpromenad, trevliga restauranger och vinbarer, sol och en finfin shoppinggata. Kommer bli hur bra som helst!


Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0