NEW IN - BELT



Skärpet från erikshjälpen igen! De blå jeansen är ett riktigt kap från Gina tricots mellandagsrea, 150 spänn, och skjortan är en ny favorit fyndad för 35:- på Erikshjälpen!

Igår och idag har jag jobbat såklart, och varit på gymmet. Igår återförenades jag med roddmaskinen, efter ett uppehåll på ca 7 år, pga handledsproblem. Tänkte att nu får det vara nog, så jag körde 5 ynka minuter igår. Besviken över att jag inte ens kände antydan till träningsvärk idag, så gick jag på't igen och körde 11 minuter idag. Nu hoppas jag på träningsverk imorgon, annars får jag rentav köra 15 imorgon....

Imorgon ska jag bygga upp våran monter inför båtmässan. ska bli SÅ spännande att se hur det blir, då jag är den som planerat montern helt och hållet i år, och även gjort affischerna, vepan och tävlingskupongerna som skall användas!

Well well. Nu ska jag gå å kolla hur mitt lilla mat- expriment artar sig i ugnen. En sorkt gratäng med köttfärs å annat....

Later!

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

hahaaa Han kan ju försöka!

Ja kommer ju på fredag och inget annat mongo!



Berårande? e de ens ett ord?...;)

2012-02-08 @ 13:49:35
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0