SKINNY JEANS




Jag blir så arg på mig själv...
För ett år sedan köpte jag ett par jeans (ovan) på erikshjälpen. Jag kunde inte knäppa de, då de var lite små, men jag lovade mig själv att jag skulle få på mig dem! Det fick bli mina smal- jeans. Fick jag på mig de skulle jag vara nöjd.
I förrgår provade jag de. Jag fick inte upp de över rumpan. Helvete. Inte nog med att jag fortfarande inte får knäppt de, nu får jag inte ens upp de ordentligt! Skit! Idag börjar mitt, Malins och Cathrins godiskontrakt gälla, så t.o.m. 9 april är det 0 godis och 0 bullar/kakor som gäller. Inte ens glass. FÅR äta chips däremot, men funderar på att göra ett tillägg i kontraktet... Om jag ska ner ett par kilon innan USA (8 veckor), så krävs det nog nästan att jag inte äter chips heller...

Well well. Nu är det såhär. Nu får jag utgå från det. Idag ska jag göra ett träningsschema för 2 veckor framöver. Rivstartar med ett idiot- gympass idag iaf!

Later

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0