SENASTE 10 DAGARNA


Har jobbat på båtmässa på Orust


Jag och Malin skulle ta en hopp-bild. För att synka hoppet häll vi handen. Ser så sött ut så!


Ett hopp-kollage på mig. En av alla morgonpromenader m. min älskade Garmin.


Får se så mycket vackert tack vare att jag är ute och går så tidigt på morgonen. Här är ett dimmigt Hindås runt 07:15 en morgon denna veckan.


Plockade kantareller igår i ca 2 timmar. Så många STORA och fina. Blev lyx-middag igår med ost & bacon- omelett med avokado och kantareller till. Var ute 05:15 imorse om insåg att det verkligen börjar bli mörkt på morgonen..


Så söta små små små hästar som jag alltid tjinxar på när jag går den långa Skene- morgonrundan. Så som imorse t.ex.
 
Idag är det fredag och jag har inga kvällsplaner. S K Ö N T. Imorgon blir det att fira 2 födelsedagsbarn i Borås. Ska bli MYCKET trevligt att träffa våra fina vänner igen! Inte sååå längesen vi sågs, men ändå alltid lika kul!
 
Laters!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0