6/6






I fredags hade vi besök av syster Emma och Syster Malin, Kusin Ia med pojkvän, samt av Larsa. Vi började med äggmålning, därefter musikquiz, och till sist åkte några av oss på förfest. Jag och Malin avvek från förfesten innan 12, för att åka hem och sova.
Efter att jag och Malin kollat på The departed och dregglat lite över Leos skådespelartalanger åkte Malin för att jobba, och jag och André åkte till hans föräldrar för påskmiddag.
Idag har vi grejat med ett arbete hela dagen och nu håller André på att byta däck. Jag tänkte göra ett första utkast på packlista till USA. Vill ju inte glömma något! Imorgon planerar jag att vara hos Mormor en svöng, och sedan träffa Fredrik i Hindås. På kvällen ska jag packa, och sedan åker vi på tisdag! Wihiiiew!

Lipar lite över att min halssvullnad har blivit vättre sedan igår... Försöker tänka bort den, och förgöra den med ipren och alvedon. Det SKA gå.

Later folks!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0