MIDSUMMER IN NEW YORK CITY









Såhär såg min midsommarafton ut! Bil 2,5 timmar från Saratoga springs till New York. Firande i Battery Park med utsikt över vattnet och frihetsgudinnan, smörgåsbord och vin, samt små grodorna och midsommarstång. Sedan förfest och fix inför utgång. Utgången styrdes till Hudson Terrace. Gratis inträde, före i kön, gratis drinkar. Kvällen var grym!

Inte haft tid eller lust att blogga under min vistelse här, utan försöker ta vara på dagarna med Malin så gott det går. Sedan syns vi antagligen inte förrän februari. Känns ganska overkligt... Känns som jag vart här i 2 månader, inte två veckor!

Ikväll ska vi gå ut. Min sista kväll här. Ser fram emot det! Imorgon blir det brunch på cheescake factory, sedan 2 timmar på flygplatsen innan avgång. Sedan väntar en låååång resa hem. Hemma kl 13 på söndag..

Later dudes! Nu ska jag upp och leka med barnen!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0