LAST NIGHT IN SARATOGA





Nu är jag hemma i Sverige! Kom igår kväll.

Bilderna:
Innan vi gick ut sista dagen i Saratoga, Fredags, satt vi hemma i Malins Host- familjs hus och drack cider/ redbull-vodka. Hade en GRYM kväll ute! Mötte upp 4 andra au pairer, 2 tyskor, en brittiska och en kanadensare, samt 2 amerikaner vi mött under dessa 2 veckorna, Lawrence och Ryen.
Var hemma runt 4-5 och fortsatte packa väskorna för att gå upp kl 10, och packa klart det sista. Åt brunch på cheesecake factory med Malin, kanadensaren och brittiskan. More later!

Båda klänningarna har jag köpt på Forever 21. Mina skor likaså. Malins skor är fördelsedagspresent från mig, köpta på H&M.

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0