I CAN ONLY TELL YOU WHAT IT FEELS LIKE




Skjorta: Second hand. (Knöt den för att det var så fruuuktansvärt varmt den dagen..) Shorts: H&M

5 saker

1. Jag har fått mitt första (för i år) geting/nånting- stick.. Under foten...

2. Jag har börjat läsa "Om jag kunde drömma" och är heeelt fast. Vill inte att boken ska ta slut...

3. Jag har beställt, och fått hem "Stockholm A/W 11", me inte hunnit kolla ordentligt i den..

4. Jag vann över André i frågesport igår.. (Det är stooooooort för mig!)

5. André är förkyld, och han har smittat mig... Ska genast gå till medicinskåpet. Tänker INTE bli sjuk nu.

Lämna kommentar här!
Postat av: LOWA - En musikblogg

Tjabba sötnos! Vad har du för dig idag? :)

2011-07-14 @ 12:56:31
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0