SKÅL


En av MÅÅÅNGA bilder tagna med självutläsaren när vi sitter till bords. Ville vara säker på att få minst en bra. Fick typ 10 bra.. Bätre det än ingen alls!

Fick ett tråkigt besked tidigare idag.. E bekant, inte nära bekant till mig, men nära bekant med mina nära har gått bort. 25 år gammal. Blir helt uppriven. Så fel. Kan inte ens sätta mig in i hur hans bröder och föräldrar måste känna. Usch. Får en massa tankar i huvudet... Tänk om det vart något av mina syskon..? Ska krama dom så hårt jag bara kan nästa gång jag ser de. Imorgon träffas vi ett gäng och pratar, tänker, minns och sörjer. Fy fan.



Lämna kommentar här!
Postat av: gabriellaåström' ♥

hejhej,

fin blogg du har ddddddär! (y)

ha de gött :D

hejdå

2010-06-30 @ 23:04:55
URL: http://ggaabrielllaa.blogg.se/
Postat av: C

Vackert! Vilken underbar helg vi hade.

Usch va trist med din vän, oavsett hur nära. När sånt händer vidgas perspektiven något... Allt annat känns plötsligt rätt ytligt. Tänker på dig – er – idag.

Kram C

2010-07-01 @ 09:38:10
URL: http://blottbart.blogspot.com
Postat av: C

Förresten, ang. skorna.. Jag har skickat tillbaka och ansökt om byte, men du kan vänta med att sätta över pengar tills vi vet om de säkert byter, så inte de är slut eller nåt sånt dumt. Jag handlar ändå på faktura så det är inget betalt än.

Kram C

2010-07-01 @ 13:11:07
URL: http://blottbart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0