WHAT WUOLD YOU SAY



Jacka: New York Company. Kortärmad jeansskjorta: Levis. Leggins: Gina. Skor: Converse. Väska: Second hand. Brillor: Metropark. Linne: Urban Outfitters.

Idag har vi slappat i lägenheten, handlat mat och fikat med mamma. Satt ute på balkongen i ett par timmar och solade i bikini. SJUKT varmt! Blir så instängt på vår balkong att det säkert var över 25 grader. HUR skönt som helst.

Har dessutom lyckats läsa ut bok nr 3 (?) i fäljden! jag är bra på at påbörja böcker men riktigt dålig på att läsa ut dom. Denna gången lyckades jag. Snabba Cash är boken, och nu ska jag börja på "Aldrig fucka upp". Hoppas den är lika bra som ettan!

Nu ska jag sooooova! Jobb imorgon!




Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0