SPRING




Man vet att det är vår när man ser vitsippor och tussilagos i små vaser på bänkar och bord. Bilderna är tagna hemma hos pojkvännens föräldrar. Åt middag där efter jobbet, och bytte till sommardäck på bilen. Skönt.

Sitter och dricker te i soffan och kikar bloggar. Ont i halsen från en förkylning jag åkte på några dagar innan vi åkte från Palm Springs. Typiskt.. men men. Lite värktabletter och te så e man som ny!

LÄNGTAR efter att träffa syster Malin imorgon! Ska in till henne i stan efter jobbet, och beroende på hur vädret är ska vi hitta på ngt mysigt utomhus eller innomhus. Återstår att se. Ska bli kul i vilket fall. Dessutom ska jag rensa hennes garderob på mina kläder. Hon lånade med sig en hel DRÖS innan jag åkte till USA.. Saknar massor av plagg!



Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

jag har redan rensat ut dem:)

2010-04-16 @ 09:06:59
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0