HOLLYWOOD


Såhär såg vårat hotell ut i Las Vegas. Luxor heter det, och är i form av en STOOOOR svart pyramid. Gigantiskt innuti och grymt coolt utifrån!

Sista kvällen i Las Vegas såg jag ut såhär. Nya shorts och ny tröja från Urban Outfitters och halsband från Forever 21.

Just nu sitter jag på hotellrummet i Hollywood! Strax ska vi ge oss ut och kika på gatan. Bor i samma område som jag bodde under 2 månader 2008, så jag hittar affärerna om man säger så! Sen ska vi sola lite vid poolen, och ikväll ska vi se NHL- hockey på STAPLES arena här i LA! KUL!

Nä nu måste jag gå!



Lämna kommentar här!
Postat av: simone

Uursnyggt!! :D Jag tycker det är dags att du publicerar en bild på dig själv som påskkärring nu med texten "glad påsk" skrivet i pannan :D

2010-04-02 @ 15:38:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0