Updatering

Inte hänt så mkt sen sist... =) Haft en ganska lång dag på jobbet idag känns det som! Produktionen slutar kl 14.30 (mao även A) och det känns som en evighet innan klockan blir halv 5 och JAG slutar...

Hade tänkt att plocka björnbär och göra paj idag, men med tanka på vädret så blir det snarare endast det sistnämnda... =) mums! Blir isf BÅDE björnbärspaj och äpplepaj!

Är DOCK sugen på å skoja till det lite idag med en utgång, men vet inte vem jag ska få med mig.. hade tänk att ta med Sara (som sa att hon skulle komma hem i onsdags) men hon kommer inte förrän på måndag... Å nästa helg e de storkalas i stan då vi firar att Wistrand fyller 25! Ser fram emot det faktiskt! 

kanske kan höra mig omkring idag, och sikta på utgång imorgon istället...? De gör jag nog! S blir det pajbak mm idag och ganska tidigt i säng! Ska ju trots allt jobba imorgon.... 

Nu ska jag kolla upp lite info om en kusr jag ska gå på Högskolan i Borås! 

More later!

-babby 

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0