Update 090922

Som jag misstänkte blev det en förkylning.. blä. Snorig och ont i huvudet. Än så länge ingen feber eller så men det kommer väl kanske.....

Idag ahr jag haft fullt upp med att designa (grafiskt) diverse grejer på jobbet! Kul, men tidskrävande! Helst av allt skulle jag velat ligga hemma och druckit te framför ett avsnitt av Top Model elelr Sex and the city, men detta MÅSTE bli gjort så fort som möjligt... =(

Ikväll är ju Sofias middag, och jag har med mig ombyte för att gå, men frågan är hur jag kommer må lite senare idag.. Vet inte hur jag ska göra... =( Får börja med att ringa och gratta henne iaf!

Jobba jobba nu...

more later

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Simone

Sv: Jo, hela sverige har väl förkylning och feber :/

2009-09-22 @ 11:09:05
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0