Träffa Sara!!!

Idag e ingen vanlig dag! =) Idag ska jag träffa SARA som är hemma från Norge till på torsdag!

Hon ringde igår, och sa att hon va i stan. Igår spenderade jag och A (som planerat) hela eftermiddagen med att montera IKEA- garderob mm... Så igår träffades vi inte. MEN Sara sa att hon ville åka till Visko (En grym skoäffär som liger i Skene) och då passar ju det Alldeles UTMÄRKT idag! Ska ringa henne sen så vi kan bestämma mer..

Igår: Kom hem och sate upp skohyllan det första vi gjorde! Sen lagade vi JÄTTEgod mat! Kyckling m. ugnsbakade potatishalvor, och sallad mm. GOTT! Sen fortsatte vi greja! Jag gav mig på att montera ihop min garderob! det gick galant, och när den sen skulle resas och flyttas så hjälpte A till. Vi satte upp dörrarna å hyllor mm. Kl havl 10 började jag hänga in kläder! SÅÅÅÅ SKÖNT det var att flytta kläderna och organisera så att jag faktiskt SER kläderna, och kan flytta galgarna i sidled! (innan va de så trångt att jag inte kunde flytta de en cm...) Ska ställa in skor och lita annat idag, och fixa iordning det sista så att allt blir klart! Ska köpa galgar också.. Behöver visst fler.... =)

Imorse tränade jag på gymmet! Mage och rygg. det var riktigt segt idag! va jättetrött... Men men, nu e det gjort! Käkade frulle direkt när jag kom till jobbet, så nu ska jag bara ta en kaffe och morot på fikat.. Gotta go! Kaffesugen!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0