Shopping

Lite shopping har jag iaf orkat med idag. Eller a.. Stannade till på 2 ställen på väg till mataffären. Fick köpt ett par lårhöga stövlar (ÄNTLIGEN)! Kappahl öppnade idag i Kinna, och hade 25% rabatt på alt som öppningserbjudande! Provade ett par skinnbyxor som va görsnygga MEN lite korta tyvärr.... Annars skulle jag nog köpt dom. Sä jäkla snyggt och användbart! De va lite skrynkliga i materialet me (inte släta som de på HM och Gina) så de ser lite annorlunda ut jämfrt me de som alla har/ kommer ha... MEN som sagt.. FÖR kosta... =(

Stövlarna




Boots som jag INTE köpte men VILLE köpa!


Stövlar som va för höga, men SNYGGA


Kavaj jag provade på JC och VILLE köpa....


Skinnbrallorna.. För korta..



Bestämt mig för att hålla tillbaka lite på shoppingen denna månaden, och spara pengar istället, och satsa mer på att göra smycken. Så håll utkik här på bloggen, för snart kommer det bara spruta ut smycken! =) Framför allt armband!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, precis :) Hoppas du får en fin kväll :)

2009-09-24 @ 20:45:14
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygga skinnbyxor!

2009-09-24 @ 20:50:27
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Hånny

ååå astråkit å bara läsa om dina kläder å smycken! kan du skriva va du gör (för de e väl inte bara shopping sis???) MEN MINA STÖVLAR E GRYMMA!

2009-09-24 @ 21:00:05
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0