Planer...

Har insett att jag aldrig håller mig till vad jag planerar, och därför blir jag ALLTID besviken och irriterad på mig själv... Detta gäller även när det är fjuttiga och onödiga grejer jag planerar att göra.. T.ex. som att göra äpplepaj efter jobbet..... 

Jag blir mer och mer uppstressad och irriterad och oroar mig aldeles för mkt. MEN igår kväll kom jag på vad jag måste ändra!

Jag ska kombinera dessa två lösningar:

1. Planera inte för mkt i mitt huvud! OM det är ngn viktig grej jag MÅSTE få gjort, planera BARA in den, och håll resten "ledigt"

2. OM det är ngt jag planerat in: GENOMFÖR! Även om det är tråkigt.. Oftast går det fortare än jag tror, och det är SÅ skönt efteråt! Typ som att träna! =)

Så allihopa! Nu vet ni vad jag har för hemläxa idag!!


Någon som känner igen sig?


-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

SLUTA planera huruvida du ska baka paj eller ej... gör de näe du känner för de.. de enda som behöver planeras e ju typ träning (me kläder osv) PLANERA INGET! så gör jag...blir aldrig besviken=)

2009-09-16 @ 16:40:58
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0