Oh happy day!

Ja ok, lite väl positiv rubrik, men de va det som kom upp i huvudet precis!

Idag e det strålande sol och det ska bli ca 20 grader! =) Jag "sov ut" imorse, och tränade alltså INTE innan jobbet! Däremot ska jag springa efter jobbet, och innan Malin masserar mig kl 8! =)

Går ju en distanskurs på Borås högskola, och har inte kommit igång med den alls. FATTAR inte dedär systemet dom har som man ska plugga via... Pingpong... Förstår inte riktigt hur man ska veta VAD man ska göra NÄR.... Men tänkte att jag skulle fatta det i EM och skriva ut lite övningar mm och sätta igång och plugga ordentligt! Hoppas det går bra!

Sen ska jag som sagt hem till Malin/Mamma och få massage! Sen sover jag där, då jag och Malin ändå ska ut och springa kl 06.30 på fredag morgon! =)

more later!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Frida

Pingpong kan du alltid fråga mig om :)

2009-09-10 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0