Natti

Nu e jag SJUKT trött! Har skrattat oavbrutet i ca 15 minuter... av ingen anledning... 
Efter jobbet åkte jag hem till mamma/Malin. Malin skulle egentligen tränat och vart hemma halv 8, men (som tur var) blev hon avrådd att träna med tanvärken, som hon nu fått penicilin för... Kom dit ca 5, åt en portion med lax och pasta (GOTT) och kollade på ett avsnitt OC. Malin har lånat boxen av Anna, och nu är jag sugen på att låna den när Malin är klar med den.... Vad säger du om de Anna??? =)
Sen begav vi oss ut till Malin och rensade hennes garderob! Blev nääästan lika mkt som Malin tog av mig, men inte riktigt.. Vilket nästan bara är bra, då jag då får mer utrymme i min garderob! 
Sen kom frida och joinade oss i gardarobrensningen, och tog tacksamt emot kläder som Malin slängde på henne.. 
Sen klippte jag Mamma, och Malin slingade Fridas hår. Sen åkte jag hem! Väl hemma packade jag upp mina "nya" kläder, och packade träningsväskan för imorgon! Imorgon e de löpning kl 07.00! Malin snackade (igår) om att vara med och springa imorgon, men jag ANTAR att det är inställt p.g.a. hennes visdomstand... 
Aja! De blir bra! Malin ska iaf vara med på måndag (om hon behagar då...==) =) Hoppas!
Nu ska jag krypa ner och sova sött brevid A. Kommer nog somna DIREKT!
-babby 

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0