Mysdag!

Igår blev det ingen utgång, utan jag fastnade hemma hos mamma och Malin och åt räkor mm och dippade morötter! Kollade på Sverige-Ungern! HELT SJUKT SLUT PÅ MATCHEN! Skrek så att jag hade ont i halsen tom imorse... Nästa helg e re fest iaf! Får ta igen denna helgen då me... =)
Åkte till IKEA vid 11 och köpte en PAX garderob, och lite annat! Bland annat äntligen köpt ett skoskåp till hallen! Golvet är alltid TÄCKT med skor innaför dörren i hallen... 
Sen åkte vi hem (bilen va så full att A fick sitta på ett nedfällt säte och knö med massa kartonger och med en IKEA-påse i knät). Vi lämnade av allt i lägenheten och käkade Thaimat i Kinna! Gott! Sen satte vi ihop hallmöbeln, och åkte upp och fiskade. Fick 5 st SMÅ firrar! Vilket va syftet! När vi fiskade kräftor för ett tagsen så slängde vi i 9 st. små i A:s föräldrars damm. Så vi dödade fisken idag och slängde i som mat till dom... Hoppas dom äter och blir stora och fina så att vi kan fiska upp dom nästa år! =)
Nu är vi iaf hemma och kollar på en film med Andreas Wilson! Han e en fiiiiin pojk! Den utvalde heter filmen. Aldrig sett! =)
Imorgon ska jag springa med Malin kl 06.30! Ska nog rentav springa 5:an! Brukar bara springa 2,5, men eftersom jag har gott med tid så kan jag ju springa 5an. Alternativt springer jag 2 varv på 2,5:an.... 
Nu ska jag borsta tänderna! (Paus i filmen) så att jag bara kan kasta mig i säng sen! E riktigt trött!!
-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra söndag? (:

2009-09-06 @ 23:51:47
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Hånny

ååå den Paxen har jag sett till att de kan producera..! cooolt

2009-09-07 @ 08:49:16
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är såååå duktig Malin! Visste att du skulle säga nåt....

2009-09-07 @ 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0