Morgon!

Sprang kl 7 imorse! Fattar inte varför jag fått för mig att Malin skulle me å springa idag!?!??! Kan verkligen inte komma ihåg att hon sagt det, men ändå var jag inställd på det hela dagen igår, och jag ställde t.o.m klockan en timme tidigare idag... skumt...

Ialla fall. Har käkat fredags- frulle (2 mackor) och känner mig mätt och uppsvälld... men men! Sprang ju faktiskt imorse! =)

Här är lite bilder från idag...


Dagens skor (skopunkten för ett antal årsedan!)


ÄLSKAR dess två armband! (Båda från Lindex)


Halsband köpt förra året av en kollegas kompis (som gjort det själv)


Detta meddelande fick jag upp på skärmen när jag försökte starta datorn imorse.... Inte bra.. (men nu e de löst!


Såhär ser jag ut idag! T-shirten är ett utav bytes- objekten från Malins garderob.

-babby


Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0