kvälla

Då va klockan snart 21, och jag har åstadkommit 2 saker..: 1) Jag har vikt upp ärmarna på min Kan Dee tischa, och fäst dem... Så ärmarna e lite upprullade liksom... 2) Jag har tagir ur avelvaddarna (!!!!) ur en svart kavaj som jag en gång köpt och sedan sålt till Malin, och nu "lånade" tillbaka! Hon använde den aldrig, men jag tänkte att man kanske kunde snygga till den lite och använda en... Blev ganska bra utan axelvaddar och med uppvikta ärmar!  
Kärde upp A till spåret förut, och nu sitter jag och dricker te i soffan.. Ska slå på TV:n och kolla om de börjar någon bra film nu kl 21!
Såhär blev kavajen!
DOCK är den i LINNE! Så vet inte om de e ok att anväda den ändå... 
Vad tycker ni?? E linne bara för gamla gubbar, eller är kavajen användbar??
-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0