Inget paket...

Åkte från jobbet kvart i 5! Kom hem och plockade upp älsklingen, åkte till ICA och handlade massa mat! Nu är klyftpotatisen och fläskfilén inne i ugnen, och vi sitter i soffan och läääängtar tills maten är klar! 
Kl 20.00 e de ju Idol, och antar att jag inte kommer hinna göra så mkt mer än att käka innan dess. Och efter idol e klockan 21. och jag ska jobba kl 9 imorgon.. Vill ju vara utvilad och glad imorgon så jag orkar hela dagen! =) Låter som en gammal tant, men sova e bland det bästa som finns, och har innan nog varit underskattat av mig! 
Dessa tre bloggar följer jag på bloglovin just nu:
KENZA
Sara Kumlin
FEBB
Nu ska jag kolla maten, och kolla lite kläder på nätet! (bara för skojs skull!!)
-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-09-11 @ 21:13:11
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0