Headache

Slutar nu! Tog ingen 3-fika (glömde) så jag slutar nu istället. Passar ju bra eftersom jag, A och hans bror samåker idag, och de slutar kl 16!

Ska hem, laga mat, och sen LÄSA! Resten är helt OPLANERAT!
Catarina på jobbet har fått mig inspirerad idag! Hon gör smycken själv som är jättefina! Hon har visat mig en hemsida som hon beställer sina grejer från, och de har SÅÅÅ mkt snyggt! Har plockat ihop en egen "varukorg" och funderar på att klicka på "beställ" Är ju svinbilligt också! Ks aklicka färdigt på den sidan, sen bege mig hem!

more later

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Sanna

Ja, ringar SKA man ha mkt av!

2009-09-17 @ 19:41:09
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0