Busy day!

Idag har jag haft tok mkt att göra på jobbet, så jag har inte hunnit blogga ens litegrann...

Nu har vi blivit bjudna på glass av chefen , och kan med ny energi jobba fram till halv fem!
Efter jobbet ska jag ta't riktigt lungt. Kanske plugga lite, och kanske sy lite.. Sen ska jag kolla på tv (går idol idag..??) och lägga mig tidigt!

Imorgon väntar jobb, sen förferre hos Perry, sen Wistrands 25- årefest! Ska bli himlans kul!

Nu till ngt väsentligare:
Idag har jag en Malin- t-shirt med musse pigg på, från forever21, och en jeanskjol med hög midja från nån affär i LA... Köpt förra året..

 



more later

-babby


Lämna kommentar här!
Postat av: Pernilla

love this :D !

2009-09-11 @ 17:21:53
URL: http://vanillanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0