Björnbär eller trattisar?

Som jag skrev förut så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till idag efter jobbet. A och hans bror ska till gymmet (men som vi alla vet så har jag ju redan vart där idag...) Och han kommer antagligen vara hemma strax innan 9.... Hade en fundering på att åka och plocka kantareller/trattkantareller... Va ju så himla gott med trattkantarellsoppa... Blev inspirerad att laga massa goda rätter med trattisar nu! MÅSTE ge mig ut och plocka så att jag kan sätta igång med de! MEN när jag sa de så kom A med förslaget att jag ska plocka björnbär istället.... Björnbären kommer snart att "dö", medan trattisarna kommer finnas ett tag till.. Så.. han har ju en poäng! Men det gör så j*vla ont att plocka björnbär för alla taggar!

Får fundera på saken och återkomma med beslutet!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0