Back to work...

Ja då sitter man här igen! Imorse möttes jag och Malin kl 06.30 vid spåret och vi sprang tillsammans ett varv (2,5) Sen stretchade Malin, och jag tog några klunkar vatten och min Ipod och gav mig ut på spåret för ännu ett varv! Kände INTE av knät (TUMMEN UPP) men det va seeeegt att springa 5Km! Va längesen! Har bara sprungit 2,5 de senaste ju.. Men det ska bli ändring! Hade tänkt att börja köra på 5 Km iaf en gåmng i veckan till att börja med!

Efter jobbet idag ska vi ha en riktig fixardag! Ska sätta ihop min nya graderob, sätta upp skoskåpet, sätta upp två hyllor och en tavla (som vi skulle gjort när vi flyttade in förra året......). Ska bli SKÖNT att äntligen få det gjort, och att äntligen ha tillräkligt med plats för våra skor och mina kläder!

Nu ska jag jobba! Och om 25 minuter e de frulle! HUNGRIG!

more later

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0