3 års- dag imorgon!

Imorgon firar jag och A tre år tillsammans! Det blev den 9 september pga: Vi va på fest i falkenberg hos A:s kompis. Vi hade träffats ett tag, och umgåtts ganska mkt, men inte sagt att "vi är tillsammans". Men A:s kompis frågade just "e ni tillsammans nu eller?" och inan jag hann reagera sa A "JA!" =) Jag blev glad! =) Vågade ju inte säga det först.... =)

Förra året firade vi dagen genom att käka på heaven! Imorgon ska vi till Wasa Allé! Kollade in menyn och den verkade bäst! Eller a... Sanningen är att A är jätte kräsen med mat, och Wasa Allé var en av de endast tre ställerna där det fanns EN rätt A tycker om... =) Men jag äter allt så mig spelar det ingen roll! Ska iaf bli jättemysigt! har aldrig ätit där inann....

Funderar på att komma om det går ngn bio efteråt. A vill jättegärna se District 9, medans jag vill se den där bastards ngnting med Brad Pitt.... Ska kolla genast om den går runt 8 imorgon! =)

Slutar snart! Då bär det av till Hällingsjö för att träffa Sara! Kl 18 e de middag hemma hos henne, och kl 20 e de IDOL! Måste se!!!

Jag och A i somras! =)



-babby


Lämna kommentar här!
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär :) haft en bra dag ? ^^

2009-09-08 @ 17:46:19
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Skall du kolla på idol idag?

2009-09-08 @ 19:53:43
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg District 9 förra veckan, helt okej underhållning! =)

2009-09-09 @ 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0