Sammanfattning..

Åkte till ica, sen mormor efter jobbet. Va där runt halv 6, får jag stannade lite längre på jobbet.
Malin kom vid halv 7, och då åt hon sin sallad och kyckling som jag köpt. (jag orkade inte vänta på henne, så jag åt min innan hon kom.. =))

Åkte till Helena och hämtade tyget ca kl 8. Åkte hem sen, och har fixat och donat med min garderob på fabset.se. Längesen jag gjorde ngt där, så tyckte det var på tiden att lägga upp lite nytt! Så kolla där om ni e medlemmar!.

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Kommer somna på tre röda. Imorgon tänkte jag hinna med jobb och promenad. Om jag orkar tar jag med mig symaskinen och syr Helenas tunika hos mamma... Ska nog sova där eftersom jag jobbar på lördag.. Oj då. Käften nu Linda. Du ska ju sova!!!

Godnatt alla!!





Lämna kommentar här!
Postat av: Veronika

Sv Jaa gör jätte gärna det, skulle vara perfekt för min kära far fyller år så kanske jag kan få bjuda han på paj :) Trevlig helg!

2009-10-09 @ 08:48:13
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Veronika

Sv Jaa gör jätte gärna det, skulle vara perfekt för min kära far fyller år så kanske jag kan få bjuda han på paj :) Trevlig helg!

2009-10-09 @ 08:48:14
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0