Mama, I'm coming home

Hellååå alla!! Nu e jag tillbaka i lägenheten och är tröööött! Konferensen och alla aktiviteter ar vart skoj och givande! MEN gick och la mig halv 2 igår, och va tvungen att vara vid frukostbuffén kl 8.. = TRÖTT!

Igårkväll lagade vi middag allihopa efter recept, med hjälp av en proffs-kock. Blev RIKTIGT gott! Sen badade vi i tunna vid sjön och jag hoppade dessutom i sjön TRE gånger! 10-11 grader.... Haha! Har lite ont i halsen idag, så det får nog bli några alvedon och massa te.. Vill ju inte bli sjuk!!!

Nu ska jag fixa in bilder, läsa massa bloggar, och sedan blogga lite mer med bilder mm.. Kolla om jag fått nån bestäling på fler armband me! =)

More later





Lämna kommentar här!
Postat av: Sanna

Haha ja, säger detsamma! Massa snyggt i den kollektionen.

2009-10-16 @ 17:41:40
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: MADDE

Hoppas att du får en fin kväll, kramar! :)

2009-10-16 @ 18:51:34
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0