Bronsmedaljör!!

Japp! Ni ser rätt!! Kom TREA av 16 stycken!! Efter VD:n och Kristian! YIPPIIIE!!! Haha! andra gången jag står på pallen efter dom två! Känns bra! Man ska visa att TJEJER KAN!!!

Kvalade in 5:a och bästa tjej till finalen. Och väl i finalen susade jag förbi Mats några meter efter start (han e ganska tung). André startade 4:a, och snurrade i första kurvan så det var bara att köra förbi!! Sen höll jag min position i 5 varv till mål! Jag t.o.m Ökade avståndet mellan mig oxch de bakom hela loppet! Stolt!

Bildbevis:


Dålig uppdatering igår eftersom jag inte avr hemma förrän strax efter 22 igår.. Får ta ikapp det idag! =)


Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

oj! hur tog André detta?? Kom inte jag 3:a förra året? eller va de 4:a ja kom... JUST de Karim va me då.. 4:a kom jag=)

2009-10-01 @ 08:48:27
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0