Bilproblem....

Bland det väsrsta som finns är när bilen krånglar.. Det tär på huvudet! Man tänker på det yhela tiden! "tänk om det händer ngt när jag kör" etc. MEN det värsta av allt är att det nästan alltid SVIDER rejält i plånboken.... Fy fan..

Efter besiktningen i April detta året, så har ena bromsen fram hängt sig lite till och från så att det blir aldeles varmt och så... Mats (min personliga bilverkstad) säger att om jag har otur kan det gå på runt 2500- 3000 spänn att fixa... =( Men det är bara att bita i det sura äpplet tänkte jag.. MEN sen hör jag att biler låter ngt fruktansvärt, och jag inser gensat att det börjar gå hål i avgasröret.. Det blir värre och värre och jag frågade Mats om han kunde fixa det me... Han sa att risken är att det är hål på "fel" ställe, och även DET kommer gå på runt 2500.... Bilen är från 1992, och kanske inte överlever sådär jäääättelänge till, så vet inte om det är värt att lägga ner över 5000 spänn på att laga den...

Iaf. så har jag spanat lite på blocket! =) Hittat några Mazda 3 (älskar!!) och en och annan AUDI A3 (älskar nästan ännu mer) Som är av intresse... Kanske blir så illa tvungen att investera... =)

more later


Här är min lilla 17-åriga pärla!






Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0