091013

Kan inte fatta att det är 13 oktober redan... shit! Vill bara inleda med det!

Gomorron allihopa! E på bra humör idag än så länge, MEN börjar bli hungrig nu, så får se hur glad jag är om 30 minuter... haha!

Solade innan jobbet idag! Skööönt! Blir så jäkla blek om jag inte solar ngn gång ibland på vintern! Sådär blek att man inte vet om jag e död eller levande... Å de e ju oftast inte så snyggt... haha!

Har tagit dagens- bilder, MEN min kortläsare e PUTS VÄCK! Har en känsla av att den kanske kan ligga hemma hos mor, men är inte säker... Malin: vet du? Har du sett den? Så länge får jag gå och leta upp en usb- sladd här på kontoret.. ska nog finnas någonstans...

Så Stay tuned for some dagens!





Lämna kommentar här!
Postat av: Piinky the one and only♥

okejokej vad syr du förnånting?:)

2009-10-13 @ 09:35:50
URL: http://caandyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0