Underbar helg!

Jaaa, Vart ska man börja!! Tar det i kronologist ordning....:

Fredag
Efter jobbet åkte jag till stan, körede hem Pernilla till mölndal, åkte in till stan för att parkera på Heden..... HELT omöjligt! Helt sjukt mkt folk i stan, och bilar så klart.... Så jag fick köra tlll Focus, där jag då kunde stå till kl 00.00. Sedan GICK (!!) jag till Chez Amis i Vasa, där Larsa, André och larsas kompis Niklas satt å kollade på matchen! Jag va vrålhungrig så jag beställde en ceasarsallad... MMMMM va god!!!  Satt kvar där till ca 22.30. Då drog vi till avenyn och mötte Per och Peter på Rose and Crown. André mfl gick till Ferellis, och jag gick med Peter hem till marcus och kollade in hans nya lägenhet!! Inte inredd prdentligt, och golvet va nylackat så de va lite rörigt, men JÄTTEFIN lägenhet annars!!! Sen drog jag kl 23.30, och hämtade upp Larsa och André på Ferellis, och sen gick vi till bilen å åkte hem. Go kväll!! Synd dock at Sverige (efter MKT bra insats) förlorade på straffar...... 


Lars, Niklas och André på Chez Amis

Lördag
Upp tidigt och städade Aspen, åkte hem och gjorde frulle till André (som fortfarande sov när jag kom hem).. Efter vi ätit åke vi till Kinna å handlade lite vin mm. JAG handlade för övrigt, första gången någonsin! Har ändå vart 20 i 4 veckor..... =) Sen åkte vi hem å kylde grejerna... Sen bar det av till en mysig liten strand i Hyssna! Solade och gottade oss i 2 timmar, sen åkte vi hem och gjorde oss iordning för att åka till Borås till Martin och Cathrin! André trodde vi skulle hem till ett annat par: Richard och Emilia, MEN ack så fel han hade! Martin hade lurat honom och istället slutade vi upp hemma hos Martin och Cathrin i deras nya hus (bott där i 2 veckor)!! Jag har vetat om det sedan Valborg, men Martin ville inte säga ngt till André, och han blev minst sagt chockad!!! JÄTTEfint hus dessutom!! Helt nybyggt, och GRYM utsikt!! 
Där åt vi middag (grillat) och drack Breezer, rödvin och baileys! Mmmmm... Va 8 Pers sammanlagt.... I säng kl 01.20.....


Va tvungen att föreviga första gången på systemet! =)


Blek och go på stranden


Värdparet: Martin och Cathrin


Utsikt från Martins och Cathrins balkong.....


Iris och pappa Richard


Calle och Carro va inte beredda på fotografering... =)


Therese och André


SÖTA Iris!!!

Söndag
Upp kl 10.30! Käkade frulle på balkongen/altanen, och åkte hem för att åka vidare till en strand i Torestorp där vi blev liggandes i 2 timmar! SKÖNT! Sen åkte vi å handlade, lagade mat (tacos) och sedan hade vi tänkt att vi skulle ut med båten ocvh fiska! (klockan va 18.00) Vi åkte upp till Andrés föräldrar för att hämta hans fiskespön, men och då upptäcker vi att Andrés bror och pappa åkt till båten strax innan vi kom, så det kunde vi glömma..... Istället fick vi leta mask, ta med oss metspön och ställa oss på bryggan å meta... Det va INTE fy skam! Helt underbart väder, kvällssol, med en temp på strax under 30 grader.... Tog med oss jordgubbar och mjölk upp me! Och kaffe såklart! Gottigt! Träffade Dojan, som va ute i båt å fiskade. Vid halv 9 kom han in till bryggan, och vi badade, sen åkte jag och andré hem, med endast två aborrar (som Dojan fiskat upp.... Vi fick med andra ord inte en enda som va ätbar...) Gav aborrarna till Andrés mamma, åkte hem och satte oss och spelade kort på balkongen! Myspys!!! Nu sitter jag fortfarnde på balkongen, medan andré har gått och lagt sig... Är (trots att klockan är kvart i 12) Hela 20 grader ute!!!!! Helt sjukt gött!! 


Cathrin och Martin äter frukost


1. André äter en "återställare" på donken
2. Mjukglass m. kolasås... Min efterrätt efter frukosten!


André hjälpter till med matlagningen... =) Champinjoner och taco- färs


Jordgubbar m. mjölk vid sjön!


1. En liten aborre, som en kort stund fick se dagsljuset, innan den blev isläppt igen...
2. André fiskar
3. Dojan



Sen blev det kortspel och lite chips på balkongen!


Nu ska jag iaf gå och lägga mig brevid andré och sova GOTT!! Imorgon hägrar jobb och lunchpromenad med blåbärsplockning!! =)

Natti natti!!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Jävla nice weekend Babby! Gör du i eftermiddag??

2009-06-29 @ 10:11:25
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

.....taaak... =) Ska hem å träna faktiskt... vadårå? =)

2009-06-29 @ 11:41:36
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Hånny

Naaa tänkte kanske ta en promenad och sen grilla lite hemma men andré jobbar dag denna veckan va?

2009-06-29 @ 13:18:34
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Du och din kamera... Tur att bilderna är suddiga :)



Tack för senast, ses i tältet om två veckor! :)



2009-06-29 @ 13:26:35
Postat av: Babby

A, han jobbar dag! Blir nog mkt träna och fiska denna veckan.... Ha de gött me grillningen ikväll!

2009-06-29 @ 16:33:21
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Babby

Haha! Ja, fast denna gången va de ju bara mobilen! =) Jajamen! Mysigt ska de bli! Jag och André köpte myggspray igår! =)

2009-06-29 @ 16:34:53
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0