Tillbaka till verkligheten

JA, då sitter jag här på jobbet igen! Har vart ute och röjt i marknadsförrådet fram till nu (klockan e 20 i 12)... Lunch om 20 minuter! E vrålhungrig, så de får nog bli att käka innan jag går ut å går/plockar bär!

Sugen på ett litet dopp i sjön, men lite riskabelt att bada 2 dagar i rad i sjön, då jag inte tål sjövatten (tro det eller ej..!!!)... Kanske får bli ett lunchdopp imorgon istället!

Idag blir det gymmet efter jobbet! ska hem å käka, sen åker vi (jag och andré)! Kanske rent av kan åka direkt till sjön efter gymmet å tvätta av oss i sjön! Skulle vart gött... A, får se hur vi gör....

Nu e de bara 10 minuter till lunch!!! MMMM!!! Längtar!!!!

(Skriver mer sen maybe)

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0