Sommar och sol!!!

Hallong!!! Nu börjar de likna nåt! Sol och varmt redan kl 8!! UNDERBART!! Längtar såååå till semester! Och inte minst till v. 29 och segling!!! =)=)

Igår ble de till att åka in till stan direkt efter jobbet, parkera på Heden, där jag mötte malin, sen gick vi å köpte ännu en födelsedagspresent till henne, (ett par jens), och sedan gick vi till Bältespännarparken, och satte oss i ett öltält och käkade pastasallad!
Sen kom Marcus, Peter och Per, och till slut även Helena! =) Mysigt och trevligt! Satt där å lyssna på bandet som spelade på scen, och tjöta. Sen körde vi hem Per till Krokslätt och begav oss av hemmåt!

Väl hemma packade jag upp mina grejer som legat nerpackade sedan helgen, och dushade å sen BUMS i säng! La mig halv 12, och är MKT trött idag.....

Kom på nu på morgonen att jag inte sms:ade Ia igår... Tog upp mobilen i stan och skulle skriva ett sms, men då hade jag fått ett sms av Victor, så jg glömde helt av det jag skulel skriva..... =(=( IIlllllla! Skrev iaf grattis på bloggen, och ska sms:a nu istället! =) (Hoppas hon inte blir skarp.....) =)

Precis ätit en morot, och dricker nu kaffe. Sen e de "back to work!" Bara till att skita så länge hängslena håller!!!! (Som Sonny sa....)


Malin åt födelsedagsmat i bältespännarparken




Ett par örhängen Malin fick av mig i present..


Per va där, och glad!


Peter å ölen...


Söt- Helena va på plats också!


Och Mackan satt och njöt i solen... Tummen upp!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0