Midsommardag!

Kort om Torsdagen: Försov mig som bekant, sedan jobbade jag och Malin med att städa lagret till kl 22.00. Va helt SLUT efter städningen... Va till och med tvungna att lämna lite som mamma fick städa klart igår, för vi orkade helt enkelt inte......

Ja, då va de midsommardagen, och dags att ta sig i kragen och ge sig ut på krogen eller på nån fest. André säger att "ingen går ut på midsommarafton, alla går ut på midsommardagen"........ Aaaa.... Kan jag nog inte riktigt hålla med om iofs... Igår vaknade jag vid 10, gick upp å käka, sen åkte jag och köpte födelsedagspresent till Malin i Kinna! =) Hon ska få ngt mer, men ska ge en del på söndag på kalaset, och en del på måndagen hade jag tänkt mig.....
Sen kom jag hem å så åkte jag och André upp till Lundsberg (där andrés föräldrar bor, i Skene), å så kollade vi på matchen där. JÄVLA SKIT att Sverige förlorade....!! Aja.. Drack kaffe där, sen åkte vi hem å åt riktig midsommarmat! Mumma! Kolla bilderna nedanför sen...

Gick å la mg kl 00.00... Fick sms av Alex, som tyckte att jag va: "so out of control. And so out of style." (bokstavligen skrev han så.....) MAlin va i smögen, va ute å hade kul, Natalie likaså.... Känndes som jag va den ENDA som INTE va ute!  Aja. Hoppas de händer nåt kul idag, så jag kan ta igen det som INTE hände igår.... =)

Nu har vi käkat frulle, druckit kaffe, och jag väntar på att André ska ringa Larsa (som han skulle gjort kl 12, för 50 minutersedan) så jag kan få reda på vad som händer idag...

BTW så fungerar inte internet på min bärbara! Skit också! Hatar när sånt inte fungerar som de ska! Martin va här för ett tag sen å såg till att vårat nätverk blev skyddat (tidigare va de öppet för alla), och efter de så har det krånglat på andrés bärbara, men min har funkat.. Men igår funkade inte min heller.... Jobbigt sånt där.... Hoppas de löser sig. I värsta fall får vi ha oskyddat.. De e bara gamlingar som bor här runt omkring endå, så dom surfar nog inte så mkt.... =)=)

Nu ska jag tjöta på Andr+e om att ringa Larsa! More later.....

Hoppas ni får en go midsommardag nu allihopa! Och kom ihåg vad André säger: Man ska gå ut på midsommardagen INTE midsommarafton! Så, för er som va ute igår, de e bara å ta sig i kragen och gå ut idag också!!! =)

     
1: Dricker kaffe liggandes på rasten när vi städade i torsdags....
2: Malin ute på altanen på rasten
3: Jag ute på altan på rasten...
4: Malin på våran kära lilla städmaskin!



Midsommarmat!


Förskpotatis kokad i dill, Gräddfil med gräslök, Vitlökssill och nyskalade räkor! Gooott!!!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0